Najczęściej zadawane pytania
1. Co to jest cashback (zwrot gotówki)?
Cashback to zwrot części kwoty wydanej na zakupy w sklepach internetowych. Wielkość zwrotu części kosztów zależy od sklepu. Każdy sklep podaje informacje o tym, ile % zwrotu można uzyskać. Na przykład, jeśli sklep ma 10% zwrotu gotówki, to kupując za 50 zł możesz otrzymać 5 zł zwrotu na swoje konto.
2. Czy ceny towaru w sklepie będą wyższe z powodu zwrotu pieniędzy?
Nie, zawsze płacisz tyle samo. Dzięki totalcash.pl otrzymasz zwrot części wydanej kwoty. Innymi słowy, dzięki nam płacisz mniej za codzienne zakupy.
3. Najważniejsze informacje, które pozwolą uzyskać zwrot gotówki bezproblemowo:
- - Wejście na stronę sklepu wyłącznie za pośrednictwem naszego serwisu lub aktywacja zwrotu pieniędzy za pomocą naszego rozszerzenia przeglądarki.
- - Wyłącz Adblock w przeglądarce podczas zakupów.
- - Upewnij się, że pliki cookie są włączone w twojej przeglądarce.
- - Bezpośrednio przed złożeniem zamówienia zaloguj się i przejdź do sklepu za pośrednictwem naszego serwisu.
- - Nie używaj kuponów rabatowych otrzymanych poza naszą witryną, może to być przyczyną odmowy zwrotu gotówki.
- - Możliwa jest odmowa zwrotu pieniędzy, jeśli płacisz kartą podarunkową lub kartą stałego klienta.
- - Nie otrzymasz zwrotu gotówki, jeśli anulujesz lub dokonasz zwrotu swojego zamówienia.
4. Ile otrzymam pieniędzy jako zwrot gotówki?
Wielkość kwoty zwrotu zależy od sklepu, konkretny procent zwrotu jest podany na karcie każdego sklepu.
5. Dlaczego kwota zamówienia różni się od kwoty wydanej na zakup?
Niektóre sklepy naliczają zwrot gotówki w zależności od kwoty netto, więc czasami może być trochę mniej. Informacja o tym, od jakiej kwoty (netto / brutto) sklep nalicza cashback, jest podana w informacji o sklepie
6. W czym haczyk?
Nie ma żadnego haczyka. Warunki pracy naszego serwisu są bardzo proste:
- - Dokonujesz zakupów w sklepach, przechodząc do ich witryn za pośrednictwem naszego serwisu.
- - Sklep płaci nam % od kwoty twoich zakupów.
- - Otrzymanym wynagrodzeniem dzielimy się z tobą.
Ważne jest, abyś dokonywał zakupów przechodząc do sklepu internetowego za pośrednictwem naszego serwisu, w przeciwnym razie my nie otrzymamy wynagrodzenia, a zatem nie będziemy mogli się z tobą rozliczyć.
7. Dlaczego moja transakcja nie jest zarejestrowana?
Przede wszystkim odczekaj 48 godzin od momentu zakupu, ponieważ właśnie w tym czasie transakcja musi zostać zarejestrowana. Upewnij się, że przed złożeniem zamówienia wszedłeś do sklepu za pośrednictwem naszego serwisu lub skorzystałeś z naszego rozszerzenia przeglądarki.
Przykłady typowych błędów użytkownika:
- - AdBlock jest zainstalowany i włączony w przeglądarce, co zakłóca prawidłowe działanie linków prowadzących do sklepów. Z tego powodu transakcja może nie zostać zarejestrowana, my nie otrzymamy wynagrodzenia ze sklepu i nie będziemy mogli dokonać (naliczyć) zwrotu gotówki.
- - Pliki cookie są wyłączone w twojej przeglądarce. Z tego powodu transakcje mogą być niepoprawnie zarejestrowane.
- - Wszedłeś do tego sklepu z innej strony (na przykład strony z kuponami), w którym to przypadku strona z kuponami otrzyma wynagrodzenie, a nie my i ty.
- - Korzystasz z naszego rozszerzenia przeglądarki, ale nie aktywowałeś zwrotu kosztów przed złożeniem zamówienia.
Jeśli wszedłeś do sklepu za pośrednictwem naszego serwisu, a 4 punkty powyżej nie dotyczą Ciebie, powiadom nas o tym za pomocą specjalnego formularza. Postaramy się to jak najszybciej wyjaśnić i naliczyć dla ciebie zwrot gotówki.
8. Dokonałem zakupu, kiedy otrzymam zwrotu gotówki?
W ciągu 48 godzin informacje o transakcji pojawią się na Twoim koncie osobistym. Następnie zwrot pieniędzy zostanie potwierdzony w terminie od 30 do 90 dni, ponieważ sklep musi być pewien, że nie dokonasz zwrotu lub anulowania zamówienia.
9. Zwróciłem zamówienie do sklepu, czy otrzymam zwrot gotówki?
Nie, po zwróceniu zamówienia do sklepu zwrot gotówki nie jest naliczany.
10. Kiedy mogę wypłacić pieniądze na swoje konto?
Zgromadzone i potwierdzone środki można wypłacić w dowolnym momencie, pod warunkiem, iż została zebrana minimalna kwota do wypłaty, wynosząca 50 PLN.
11. Zostawiłem prośbę o wypłatę środków, jak długo powinienem czekać na przelew?
Dokonujemy płatności w ciągu 14 dni po złożeniu wniosku, ale z reguły klienci otrzymują pieniądze na konto w ciągu 2-3 dni.